خبرگزاری کار ایران

آمادگی فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه برای خدمت رسانی به حجاج

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۳۴۱

اعزام یک هزار و ۹۲۰ زائر از فرودگاه ارومیه به جده

مدیر کل فرودگاه های بین المللی آذربایجان غربی از آمادگی کامل فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه برای خدمت رسانی به حجاج بیت الحرام خبر داد.

محمد علی نائل قراملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه،نخستین پرواز حج تمتع امسال ۱۸خرداد از فرودگاه ارومیه انجام می شود گفت:این فرودگاه  از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به حجاج خانه خدا برخوردار است.

وی افزود: اعزام زائران خانه خدا از ۱۸خرداد سالجاری آغاز و تا ۲۱خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

نائل قراملکی ادامه داد: تمامی ساز و کارهای لازم برای عملیات موفقیت آمیز حج  در نظر گرفته شده است و فرودگاه ارومیه از لحاظ دستگاههای کمک ناوبری بروز است.

وی  تصریح کرد: زائران می بایست ۴ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند تا عملیات پذیرش بصورت روان انجام شود.

قراملکی با اشاره به اینکه بیشتر زائران خانه خدا سالخورده هستند و نخستین بار به فرودگاه می آیند ادامه داد: ارائه خدمات ویژه به آنان و رضایت تک تک زائران مورد تاکید است‌.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۹۲۰ زائر در بازه زمانی ۴روزه از فرودگاه بین المللی ارومیه به خانه خدا اعزام خواهد شد گفت: این تعداد زائر در قالب ۱۵ کاروان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) جهت انجام مناسک حج به جده اعزام خواهند شد.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور زائران اندیشیده شده و امیدواریم با این تمهیدات مشکلی در روزهای بدرقه حجاج در فرودگاه شهید باکری ارومیه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز