خبرگزاری کار ایران

طی سه ماه اول سال ۱۴۰۲ انجام شد؛

ثبت ۱۰۰ میلیون و ۵۷۶ هزار تردد خودرو در محورهای آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۷۵

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی از تردد تعداد ۱۰۰ میلیون و ۵۷۶ هزار خودرو طی سه ماه اول سال۱۴۰۲در محورهای مختلف استان خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، حسین بلوکی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۹۸ دستگاه تردد شمار آن لاین در محورهای مختلف استان این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  ۷ درصد افزایش داشته است.

بلوکی گفت: از کل تردد ثبت شده ۱۲ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۸ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

وی پرترددترین محورهای استان در این بازه زمانی را کنارگذر جنوبی شهید کسایی (تبریز- باسمنج) با ۵ میلیون و ۷۷۱ هزار تردد، کنارگذرجنوبی شهیدکسایی (باسمنج- تبریز) با ۵ میلیون و ۶۹۱ هزار تردد،  محور تبریز - ایلخچی با ۵ میلیون و ۵۸۲ هزار تردد و محور ایلخچی - تبریز با ۵ میلیون و ۲۵۰هزار تردد معرفی کرد.

بلوکی دیگر محورهای پرتردد در این بازه زمانی را به ترتیب محور رفت و برگشت صوفیان - تبریز، محور رفت و برگشت آذرشهر -ایلخچی، محوربناب - مراغه و محورملکان - بناب برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز