خبرگزاری کار ایران

اولین روز فعالیتهای انتخاباتی کاندیدا خوش نگذشت؛

استقبال سرد از زاکانی در سیاسی ترین مدرسه علمیه قم

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۶

زاکانی در سخنرانی تبلیغاتی خود در مدرسه علمیه معصومیه که سیاسی ترین مدرسه علمیه قم شناخته می شود حاضر شد تنها شاهد جمعیتی حدود کمتر از 100 نفر بود.

ایلنا: علیرضا زاکانی شب گذشته در اولین برنامه های تبلیغاتی خود بعد از اعلام کاندیداتوری، شاهد استقبال سرد از خود بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شب گذشته در مدرسه علمیه معصومیه قم که سیاسی ترین مدرسه علمیه قم شناخته می شود حاضر شد تا برای طلاب سیاسی این مدرسه سخنرانی کند، اما بر خلاف انتظارش با استقبال سرد طلاب این مدرسه رو به رو شد، به گونه ای که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه تنها جمعیتی حدود کمتر 100 نفر حضور داشتند.

زاکانی در ادامه سخنرانی خود برای این جمع حدودا کمتر 100 نفره، شاهد اعتراض برخی از آن ها و متهم به عدم تبعیت از سخنان رهبر انقلاب در هفته نامه پنجره که نشریه تحت مدیریتش می باشد، شد.

زاکانی در این سخنرانی خود گفت که بسیاری از اصولگرایانی که امروز خیلی فتنه فتنه می کنند، در زمان فتنه مثل من کار نکردند، چون من در همان زمان فتنه 88 به بسیاری از دانشگاه ها همانند دانشگاه شیراز که بسیار هم برای ما خطرناک بود، رفتم و در دفاع از انقلاب سخنرانی داشتم.

خاطرنشان می شود که علیرضا زاکانی شنبه شب در جمع اعضای جبهه تازه تأسیس حماسه سازان انقلاب اسلامی، اعلام کاندیداتوری کرده بود و سخنرانی یکشنبه شب وی در مدرسه علمیه معصومیه قم جزو اولین برنامه های تبلیغاتی وی محسوب می شد که استقبال سردی از آن صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز