خبرگزاری کار ایران

فیلم/ توضیحات وزیر کشور در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس

کد خبر : ۱۴۷۸۹۵۲

وزیر کشور گفت: بیش از ۱۴۰ تا ۱۴۵ هزار نفر کارگزار در انتخابات مشغول خدمت هستند که از همه آنها تشکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور پس از ثبت و وارد کردن رای الکترونیکی خود در صندوق در جمع خبرنگاران گفت: مرحله دوم رهگیری برای تکمیل نمایندگان مجلس آغاز شده است تا ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس انتخاب شوند.

وی افزود: این مرحله انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ان‌شاالله با حضور مردم عزیزمان در پای صندوق‌های رای، در حوزه‌هایی که باید رای بدهند شاهد حرکت مهم سیاسی اجتماعی خواهیم بود.

وزیر کشور تصریح کرد: تفاوت انتخابات این دوره با دوره قبل الکترونیکی شدن تعدادی بیشتری از شعب است. به گونه‌ای که هشت حوزه و بیش از ۶۰ درصد صندوق ها تمام الکترونیکی شده است که امیدواریم گام خوبی در جهت فعالیت‌های نوآورانه در حوزه های انتخابات باشیم.

وی ادامه داد: طبیعتاً این گونه دقت و سلامت و شمارش آرا با این روش خیلی راحت‌تر صورت خواهد گرفت و این اقدام خوبی است که ما به سمتی که تمام شعب در تمام انتخابات ها الکترونیکی شود، حرکت کنیم.

وحیدی افزود: بیش از ۱۴۰ تا ۱۴۵ هزار نفر کارگزار در انتخابات مشغول خدمت هستند که از همه آنها تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز